Marysia - Podopieczna Bloga

Wielokrotnie słyszałam i czytałam, że pieniądz komuś ofiarowany wraca do Ciebie zwielokrotniony. A nawet jeśli nie wraca to uważam, że idea dawania jest tak piękna, że warto ją promować. Postanowiłam sama to sprawdzić i aby nie być gołosłownym znalazłam konkretną osobę, na którą będę przekazywać 10% dochodów uzyskiwanych z bloga - głownie z kliknięć w reklamy znajdujące się na blogu.

Poznajcie Marysię.
Marysia ma już dwa latka, a mimo to nadal zachowuje się jak kilkudniowy noworodek. Marysia wymaga stałej opieki i codziennej rehabilitacji. Od drugiego miesiąca życia jest codziennie rehabilitowana metodą NDT Bobatch. Od niedawna także metodą Vojty, oraz terapią czaszkowo-krzyżową, która jest stosowana tylko na turnusach rehabilitacyjnych. Rehabilitacja jest bardzo kosztowna.

Jeśli ktoś z Was również chciałby wesprzeć Marysię to może:

WPŁACIĆ DAROWIZNĘ:
Fundacja Dzieciom “Zdążyć z Pomocą” Łomiańska 5, 01-685 Warszawa
Nr konta: 41 1240 1037 1111 0010 1321 9362
PEKAO S.A. I O/Warszawa z dopiskiem: darowizna na leczenie i rehabilitację Marysia Brzóska”

PRZEKAZAĆ 1% PODATKU – TO NIC NIE KOSZTUJE
Fundacja Dzieciom “Zdążyć z Pomocą” koniecznie z dopiskiem w rubryce „Informacje uzupełniające” “na leczenie i rehabilitację Marysia Brzóska”
NR KRS 0000037904


Wybór osoby, którą chcę wspierać nie jest przypadkowy. Myślę, że Marysia jest dzieckiem, które naprawdę takiej pomocy potrzebuje.  Informacja, ile blog zarobił na reklamach (pieniądze wypłacone) oraz jaka kwota (10% wpływów z reklam) została już przekazana na rehabilitację Marysi już wkrótce zaktualizowana znajdzie się w tej zakładce. Oczywiście kwoty te to krople w morzu potrzeb dlatego zachęcam do przyłączenia się do akcji pomocy Marysi.

Komentarze

  1. W Twoim przypadku pieniądz ofiarowany wróci do Ciebie dziewięciokrotnie ;) Na pewno wiele osób kliknie w te reklamy twierdząc, że mają dobre serce, ale jakoś do mnie to nie przemawia. Szkoda mi tych ludzi, którzy będą musieli zapłacić za te klikane z litości (bo niekoniecznie z zainteresowania) reklamy. Na pewno będzie ich sporo.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja podziękuję za informacje o Marysi.

    OdpowiedzUsuń
  3. @ Melonmaker

    Masz prawo do własnego zdania. Rozumiem, że idea dawania do Ciebie nie przemawia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli podzielisz się ze mną swoją opiną!
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to koniecznie polub 
blog Kobieta Zaradna Finansowo na Facebooku!