Bogatym Być, czyli Kobieta Zaradna Finansowo: Finanse okiem kobiety

Finanse okiem kobiety

Witajcie na blogu Bogatym Być.
Postanowiłam reaktywować bloga, który mimo zaniedbania z mojej strony nadal cieszy się Waszym zainteresowaniem. Odkąd zaczęłam tworzyć tego bloga moje życie istotnie się zmieniło - zostałam mamą, co zdecydowanie wpłynęło na moje postrzeganie świata, poglądy i życie finansowe całej rodziny. A wkrótce, naprawdę wkrótce, zostanę mamą po raz drugi. 
Blog zmienia nieco zatem swe oblicze, przeczytacie tu nie tylko o finansach "babską ręką", ale również o sprawach zdrowia, życia i wychowania dzieci widzianych okiem kobiety nie tylko w aspekcie finansowym, który choć niezmiennie ważny dla życia rodzinnego, nie jest jednak najważniejszy. 


Zapraszam do lektury!

8 komentarzy:

  1. Wspaniale! Czekałam na Twój powrót.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od pewnego czasu wyłapuję kobiece blogi poświęcone tematyce finansowej i w ten sposób trafiłam także na Twój. Bardzo mnie cieszy, że babeczki ;) parają się tą tematyką, tak trzymać! Super, że jest nas coraz więcej (nisza, jakby nie patrzeć, jest bardzo "męska"). Będę dopingować i zaglądać i komentować rzecz jasna :) pozdrawiam, Dana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również z niecierpliwością czekam na nowy wpis :) Blogi kobiet o tej tematyce rosną w siłę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje i czekam na wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  5. czekamy na częstrze wpisy niż narazie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy pomysł na bloga -
    zapraszam do jego bezpłatnej promocji na mojej platformie (rejestracja zajmuję chwilę)

    OdpowiedzUsuń
  7. Malo jest takich stron jak ta http://kasanaobcasach.com.pl/
    - bardzo subiektywnie o finansach

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli podzielisz się ze mną swoją opiną!
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to koniecznie polub 
blog Kobieta Zaradna Finansowo na Facebooku!