Zrób to dla pieniędzy!

Październik jest miesiącem oszczędzania. Przypomnij sobie zatem szybko, co ostatnio zrobiłaś dla swoich finansów.

Kiedy jakieś 10 lat temu zakładałam tego bloga i zaczynałam interesować się tematyką budżetu domowego i oszczędzania to odkładane przeze mnie kwoty były niewielkie. Mimo, że koszty życia miałam naprawdę niskie i nie miałam na utrzymaniu dzieci. Kwota 50 zł to nie jest coś czym warto się chwalić. Ale... od czegoś trzeba przecież zacząć. I właśnie małe kwoty świetnie się do tego nadają. Budują nasze zaangażowanie i dobre nawyki. Dzięki tym nawykom właśnie, odkładam miesięcznie nawet 20 razy więcej niż 10 lat temu! Dzięki temu odczuwam wewnętrzny spokój o przyszłość, niezaplanowane wydatki czy emeryturę.





Październik to dobry miesiąc żeby zacząć oszczędzanie. Wrześniowe wydatki są już za nami. Jeśli zaczniemy teraz, choćby od małej kwoty to później pójdzie już z górki. I póki jeszcze świąteczny szał zakupów nas nie zaprząta warto przyjrzeć się swoim finansom z bliska i zaprowadzić w nich porządki.

Dzisiaj zdradzę kilka moich trików na oszczędzanie i pokaże kilka produktów/usług, z których korzystam dbając o własne finanse.

1. Lokaty


Od lat swoje pieniądze lokuję na lokatach w Idea Bank. Mają bardzo dobrą ofertę dla nowych klientów. Idea Bank jako nieliczny nie wymaga zakładania kolejnego konta do założenia lokaty. I mimo, że już dawno nową klientką nie jestem to zawsze pod koniec miesiąca znajduję na stronie Idea Bank jakąś atrakcyjną ofertę lokaty. Ale uwaga - trzeba być czujnym, bo oferty, które pojawiają się pod koniec miesiąca na ich stronie są niezapowiedziane i bardzo szybko znikają :)


>> Załóż Lokatę w Idea Bank na 4% << (link)


2. Bezpłatne Konto


Po co płacić za konto skoro można je mieć bezpłatnie? Świetną ofertę bezpłatnego konta ma m.in. Nest Bank.

Nest Konto prowadzisz za bezwarunkowe zero zł
- za założenie i prowadzenie konta,
- za wydanie i obsługę karty,
- za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce.
- NOWOŚĆ! 2500 wpłatomatów Euronet do dyspozycji klientów Nest Banku




>> Załóż Bezpłatne Konto w Nest Bank << (link)


3. Telefon


Warto przyjrzeć się również ile płacimy za swój telefon. Ja mam dwa telefony. Jeden z nich używany jest naprawdę rzadko, ale numer chciałam zachować, gdyż korzystam z niego w przypadku wszelkich usług bankowych i podaję jako mój telefon do kontaktu. Telefon przeniosłam do Virgin Mobile w ofercie #freemium i polecam, bo zachowałam swój numer i w dodatku za 0 zł dostaję co miesiąc:

- 30 minut do wszystkich sieci i na telefony stacjonarne
- 30 smsów
- 300 MB Internetu

Jeśli w danym miesiącu potrzebuję więcej minut to bardzo łatwo i tanio mogę zwiększyć swój pakiet. Dla mnie tak oferta to IDEAŁ!


>> Sprawdź ofertę Virgin Mobile << (link)



Jeśli chcesz dodatkowo oszczędzić 400 zł to gorąco polecam Ci skorzystanie z aktualnej promocji Citibanku na łatwych i przejrzystych warunkach.

>> Zgarnij 400 zł na zakupy! <<


Warto poświęcić swoim finansom kilka minut i przeanalizować te oferty. Jeśli nie chcesz zrobić tego dla mnie to zrób to dla pieniędzy! Dla swoich pieniędzy! Tak po prostu...




Zapisz się na newsletter.
Wpisz adres email.




Komentarze