Kto to jest łowca wisienek? Może to Ty?

Słyszałaś może o osobach zwanych „wyjadacze wisienek” bądź „łowcy wisienek” ale nie wiesz kto to?


Najprościej rzecz ujmując są to osoby, które starają się korzystać z jak największej ilości promocji bankowych i zgarniać jak najwięcej bonusów, nagród czy premii. Ze względu na to, że banki są jednymi z najwiarygodniejszych instytucji na rynku jest to „sport” dość bezpieczny – wystarczy co jakiś czas założyć (najczęściej) konto bądź lokatę i zgarnąć to, co bank oferuje w promocji najlepszego: wisienkę na torcie w postaci przelewu bądź inną nagrodę o często relatywnie sporej wartości jak za kilka minut czy godzin pracy.

Ja jestem umiarkowanym łowcą a właściwie łowczynią wisienek. Aby mnie zainteresować bank musi się nieco wysilić :)

Wychodzę też z założenia, że z bankiem nie wzięłam ślubu więc jeśli jego oferta przestaje mi się podobać to ją zamieniam na lepszą. Czasem warto przetestować nowy produkt jeśli stary się nie sprawdza.

A Ty jesteś łowczynią/ łowcą wisienek?


Zapisz się na newsletter.
Wpisz adres email.




Komentarze

  1. Zawsze staram się lekko podchodzić do tematu i nie rzucać się na pierwsze lepsze oferty - czasami jest tak, że aby dostać przysłowiową wisienkę, trzeba spełnić szereg zobowiązań, nie dla mnie coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie skorzystałam z jednej oferty, ale takie promo musi spełniać 2 warunki.
      1) nagroda musi być atrakcyjna (min. 200-300 zł);
      2) nie ma zbyt wielu warunków do spełnienia

      Usuń
  2. Ja kilka razy skorzystałem z takich promocji, ale na dłuższą metę to niestety nie dale mnie. Jak się zrezygnuje z jakiegoś konta, to później trzeba wysłuchiwać od banku różnych zachęt żeby jednak u nich pozostać. Już wolę święty spokój niż co chwilę odbierać telefony od różnych banków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i doskonale to rozumiem. Sama zawsze zastanawiam się czy warto. Ale jeśli warunków jest niewiele a nagroda wynosi kilkaset zł to temat wart jest rozważenia.
      Np. ostatnio skorzystałam z tej promocji i już korzystam z bonu do Biedronki :) https://bogatymbyc.blogspot.com/2018/01/300-z-do-wydania-w-biedronce-za.html

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli podzielisz się ze mną swoją opiną!
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to koniecznie polub 
blog Kobieta Zaradna Finansowo na Facebooku!